Velkomstbesked
Velkommen til U11 drengetruppen sæson 2026/2027.
Drengene dækker årgangene 2015 og 2016. Drengene er nogle friske fyre der har det sjovt, og rigtig godt kan lide at spille håndbold. Der er et godt sammenhold blandt drengene.
Vores træningstider ser ud som følgende:
Mandag i Farum Arena hal 2 og 3 16:15-18:00
Torsdag i Farum Arena 3 16:30-18:30
Vi er på nuværende tidspunkt en trup på godt 50 spillere, som har plads til alle niveauer, både nybegyndere og dem der vil mere med håndbolden.